2008. szeptember 29., hétfő

KXL-378 te rohadék gennyláda

Egyik nap hazafele jövet összefutottam egy fekete BMWvel. Az ember azt gondolná, egyszer csak talál egy normálisat, de persze ez se most jött el. A kétszer egy sávos úton, az említett autó előtt haladtam, amikor éreztem, hogy jobb lesz, ha én hagyom őt elmenni, mert nagyon nem bír kultúráltan közlekedni. Végül is igazam lett, miután elém került folytatta az előzést, és nem zavarta, hogy szembe is jönnek, az utolsó pillanatban, a tőle jobbra szabályosan haladó autó felé közelített, és végül hárman egymás mellett mentek el, a - még egyszer mondom - kétszer egy sávos úton.
Sajnos ez nem az első és nem is az utolsó ilyen eset, és persze nem csak a fekete BMWk tulajdonosai vetemednek ilyenre. A rendőrség nem olyan rég jelentette be, hogy az interneten közzéteszi azok adatait, akik nem akarják befizetni a rájuk kiszabott bírságot, és ezzel is próbálja ösztökélni az embereket. Ez nagyon jól is működne, egy ilyen besúgókkal teli országban, ahol a szomszéd esetleg még fel is hívja a figyelmet, hogy a szabálysértő mikor van otthon, mikor kell kimennie a rendőröknek, csak sajnos megint a lényeget veszítjük el, mint a radarok kihelyezésénél. Mint ahogy ott is látható, nem a megelőzésen, hanem a pénz behajtásán van a hangsúly. Tényleg meg kell várni azt, hogy egy ilyen közlekedési balesetből - mint ami ebből is lehetett volna - haláleset legyen? Vagy megfordítva a kérdést, a rendőrség képes manapság az egyszerű pénzbehajtók szintjére süllyedni? Mi lenne inkább, ha oda kerülnének traffipaxok, ahol valóban veszélyes útszakasz van, és nem oda, ahol jól belátható hosszan egy főút főképp egy bokor mögül, vagy valahonnan lesből. Sőt mi lenne akkor, ha a rendőrök akik a városban járkálnak az autójukkal, nem csak a szerencsétlen kispolgárt bírságolnák meg, mikor bent ragad a kereszteződésben a dugóban, hanem esetleg a gyorsan és veszélyesen közlekedő elsötétített ablakú autókat is elővennék néha.
Tudom hogy ezek meglehetősen utópisztikus gondolatok, ezért itt szűk keretek között igyekezek figyelmeztetni mindenkit ha KXL-378 -al találkozik, álljon félre mert könnyen az életébe kerülhet.
Blogged with the Flock Browser

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

árulja a kocsit... érdemes emgnézni azt a kobakot... http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_d_automata-3518812

Névtelen írta...

Mocskos fekete retek, mocskos fekete béemvével. Undorító brazíl gépsor. írástudatlan bodzatermesztő manager. És még sorolhatnám.

Névtelen írta...

cigany a csako, mit varsz tole? annyi esze sincs, mint a cipojenek. Szanalmas szar alak.

ne foglalkozz vele.

Névtelen írta...

"nem csak a szerencsétlen kispolgárt bírságolnák meg, mikor bent ragad a kereszteződésben a dugóban" - szerencsétlen?? Már miért? Hogy lehet kereszteződésbe ragadni? Nyilván úgy, hogy elindult, annak ellenére, hogy látta, hogy nem fog beférni, nem? Akkor meg? Én sajnos még nem láttam ezért bírságolást... pedig, a jogosítványát is elvehetnék! Egyébként láttam már olyan gyalogost, akinek a zebrán kellett autót kerülgetnie, cserébe viszont végighúzta a kocsi orrát :D

Névtelen írta...

Ez az utolsó bejegyzés valami paraszt gyökér szájából hangozhat csak, aki még életében nem vezetett pl Budapesten. Nyílván, ha beragadsz a kereszteződésben, akkor az azért van, mert nem akarsz egy órát dekkolni a dugóban, hanem próbálsz haladni, PARAAAAASZT!

Névtelen írta...

Az utolsó hozzászólónak:
és te meg növeled csak a dugót te paraszt.

Névtelen írta...

http://kuruc.info/r/35/53255/
Csoda, hogy 2008 óta nem törte ripityára, ha így vezet.

Névtelen írta...

Már nincs fenn, vagy nem árulja, vagy ott már nem, vagy elkelt. Remélem izmosabbat vesz, és kipróbálja egy lakatlan, semmi forgalom szakaszon hogy mit bír, aztán le lesz a gond róla. ;) vajon miből telik egy reteknek ha szegíny elnyomott szegregált munkamentes? A választ mindenki tudja, de hozzá nem megy ki a yard, az ÁVÓ, az APEH, sajnos az ÁNTSZ sem.

Névtelen írta...

Bentragadás kérdése...

Sajnos ennek elkerülését nem oktatják a jogosítvány megszerzése során pedig egyszerű...
1. Elindulsz az előtted lévő autósorral együtt.
2. Ha feltűnően lassú a dolog, lépésben haladtok csak, felmerül, hogy bentragadhatsz és sejthető, hogy nemsokára piros lesz, akkor fogod megad és megállsz a lámpánál a zöld ellenére is.
3. Megvárod még lesz elég hely a kereszteződés túloldalán, hogy kényelmesen elférj az autóddal (nem a zebrán, nem a kereszteződésben).
4. Felnézel a lámpára és ha még mindig zöld, akkor szépen átgurulsz a másik oldalra.

Ennyi. Nem nagy dolog csak kis odafigyelés és az előttünk lévő rendszámtábláján kívül 2-3 kocsival előrébb is kell nézni.

Névtelen írta...

"Bentragadás kérdése..." ???

Bocs de ez Bp. szinte megvalósíthatatlan, ha nem mész be a kereszteződésbe szinte lehetetlen hogy valaha is elindulj a lámpától. Ennek legtöbb helyen csak annyi az oka hogy míg te szépen vársz addig jobbról-balról is kanyarodnak ki a kocsik arra az útra ahol pont vagy, és miután zöldet kapsz - leírásod alapján - megint nem nagyon mehetsz be a kereszteződésbe mert nem biztos hogy átérsz a dugóban......... azaz soha nem jutsz át mert megint jön a piros és ........ (hogy az elv működjön ahoz az egész "autósnépet" rá kéne szoktatni hogy ne álljon be kereszteződésbe)
De teljesen egyetértek: tényleg így KÉNE hogy működjön

Névtelen írta...

Bocs, de én meg budapesti vagyok és működik. Aki meg bepofátlankodik elém azt meg ledudálom a gecibe...
Meg egyébként oktatják is, legalábbis nekem annó oktatták, hogy csak akkor menjek be a kereszteződésbe ha el is tudom azt hagyni.

Névtelen írta...

"Aki meg bepofátlankodik elém azt meg ledudálom a gecibe." Húú ecsém te nem viccelsz! Nem mernék belédkötni az tuti

Névtelen írta...

Fölösleges erről vitázni, amíg az infrastuktúra és a kresz elavult és rakás szar... Jelen esetben sokkal jobb az, ami működik (úgy ahogy).
Pl legújabb, hogy a bringások mostantól hivatalosan is mehetnek szembe az egyirányú utcában. Na most akik tapasztaltabb bringások, azok eddig is bementek szembe, senki nem szólt érte ezelőtt sem. Na de most, hogy már hivatalosan is be lehet menni, még az is be fog menni szembe aki nem akar, boldog-boldogtalan... (A bringa útak életveszélyességére és ótvar minőségére ki sem térek.) Vagy a másik a busz-sáv esete a motorosokkal. Eddig is a busz sávban motorozott szinte mindegyik, nem volt vele gond, de most már a mazsolák is ott fognak szerencsétlenkedni, azt az lesz a vége, hogy a busz elsodorja. Meg satöbbi... Szóval hiphiphurrá hogy toldozgatják-foldozgatják, de igazából ennél sokkal radikálisabb változásokra lenne szükség.
És csak így a BMW kapcsán, az autóra vonatkozó szabályoknál is szükség lenne rá.

Unknown írta...

KXL-378 al én kb fél éve úgy találkoztam, írtam fel a rendszámot a telefonom jegyzetei közé, hogy egyszer talán tudok vele valamit kezdeni, hogy egy fehér mondeon volt, ami úgy szlalomozott a sávok között, mintha más nem is lett volna az úton. Gyakorlatilag mindenkit letolt. Nem én voltam az egyetlen, aki satufékkel tudta csak elkerülni az ütközést.
Nem is tudom, hogy meglepődtem-e, hogy több autón is használatos ez a rendszám...

Névtelen írta...

minimális intelligenciával rendelkezö ember meg tudja akadályozni, hogy a keresztezödésben ragadjon és ne tartsa fel embertársait. sajnos egy ország közlekedési kulturája nagyon is tükrözi társadalmi és szociális érzékenységét. (kulturáltabb szomszédainknál NEM fordul elő ilyen bentragadás.) mindenki csak magára gondol és nem érdekli, hogy feltartoztat mást. HATALMAS TISZTELET A KIVÉTELNEK!

Névtelen írta...

Én vagyok KXL-378 BMW ÉS A JO ROHAT KURVA ANYÁTOKAT MEGBASZÁTOK ROHAT MAGYAR OK TIK EGY GENY ARCU FAJ GYÜLÖLÖK VAGYTOK INKÁB MENYETEK DOLGOZNI ÉS NEKTEK IS LESZ BMW TEK TI ROHADÉKOK IRIGY KUTYÁK DE A ISTENT MOST ARA KÉREM HOGY SOSE NE LEGYEN NEKTEK BOLDOGSÁGOTOK ÉS EGÉSÉGETEK MINDIG CSAK A FEKETE GYÁSZ KISÉRJEN TITTEKET .AKINEK NEM TETSZEM FÓTON MEGTALÁL GYERE TE PARSZ GEGIIIIIIIIIIIIIIIII

Névtelen írta...

Névtelen írta...

Mocskos fekete retek, mocskos fekete béemvével. Undorító brazíl gépsor. írástudatlan bodzatermesztő manager. És még sorolhatnám. AKI EZT BEIRTA A ANAK GITÁR NÖJÖN A HASÁRA ÉS A RÁK CITERÁJA A URAIM AMUGY AZÉ IRTA MERT MEGBASZTAM A FELESÉGÉT A BMW BE SZÉT SZOPOT ENGEM