2007. október 30., kedd

Pontokba szedve

Fejfájás:

Tegnap este úgy indultam haza a munkából hogy fájt a fejem, hazaérve csak egyre rosszabb lett, és ezen még Dr House tudott segíteni így korán lefeküdtem. Ma reggelre ébredve a fejfájás megmaradt csak csillapodott, valahogy olyan mintha a testemben keringő vér ritmusára lüktetne a fejfájás is így megmértük a vérnyomásom és 133/80 volt ami nem olyan óriási anomália hogy emiatt fájnia kellene. Nem tudom mi lehet de nem érzem magam túl jól.

Szerepjáték:

Végre úgy néz ki beindul a szerepjáték, lassan közeledik annak a napja is amikor nekem kell mesélnem és még nem is álltam neki leírni a fejemben leledző ötleteket. Mindenesetre a karakterem jól sikerült, az előtörténete kifejezetten más mint az eddigieknek (maga a karakter is elég másmilyen) és úgy néz ki hogy mások játékkedvét is sikerült beindítani. Ez nagyon jó mert hétvégén megint játék elvileg és ha sokat tudunk játszani akkor szerintem a kaland végére is érhetünk. Persze ez azzal is jár hogy már kész kéne legyek egy kaland tervezettel de hát minden jóban van vmi rossz.

Munka:

Megkezdődött a hardcore C++ programozás amitől féltem, most éppen egy QuadTree-t kell implementálni ami sajnos elég bonyolult így elsőre, remélem valahogy sikerül megbírkózni vele.

Blogged with Flock

Nincsenek megjegyzések: