2009. augusztus 17., hétfő

Veszprém után buli Feriéknél

Tegnap reggeli után jöttünk fel pestre, az út szerencsére sima volt, bár jó nagy volt a forgalom az autópályán. Sajnos vége a nyaralásnak de most csak ennyire futotta, elég szerencsétlenre sikerült a kötelező szabadság időpontja, majd talán a téli szünetben lesz vmi jobb.
Délután fél 5re mentünk elvileg Feriékhez vendégségbe de aztán csak 5 óra után értünk oda. Nem volt gond mert mi legalább tudtuk hogy hol szálljunk le a buszról nem úgy mint másik 4 ember akiket én már a buszon kinéztem, hogy biztos ők is Feriékhez jönnek de aztán továbbmentek és nem szálltak le. Én meg gondoltam hogy biztos tévedtem. Hát nem, elmentek szegények a végállomásig :)
A buli jól sikerült, legalábbis szerintem, először volt nagy eszemiszom aztán három nagyon vad Activity 18+ parti :D, aztán még volt kedv az emberekben megismerni a BAS nevű játékot.
Köszönjük Timinek és Ferinek hogy vendégül láttak minket, és nagyon köszönjük hogy gondoltak ránk Olaszországban és Ausztriában is.
Aztán éjfélkor felszálltunk az éjszakai buszra és eljöttünk. Holnap meg már munka, ma pihentünk, pizzát sütöttünk és ismeretlen brazil animációs filmet néztünk. Ez a nap is jól telt.
Blogged with the Flock Browser

Nincsenek megjegyzések: