2009. augusztus 13., csütörtök

Veszprém első nap, ZOO

Veszprém és a Bakony - Veszprém és a BakonyHosszas pakolászás után csak sikerült Pestről 11 körül elindulni. Kicsit több mint két óra múlva már Veszprémben voltunk és elfoglaltuk kellemes hőmérsékletű szállásunkat ahol szerencsénkre nagyon jó kis WiFi van így lehet ezerrel gondozni a FarmVille-es növényeket és abajgatni a Pet Society-s állatokat. Miért másért is menne az ember nyaralni mint ezért.
Miután jól elterveztük hogy ma megnézzük a várat, utánanéztünk hogy mi mikor zár és mivel nagyon úgy tűnt hogy itt 5kor megáll az élet és csak néhány dolog tart nyitva 6ig abból ami minket érdekel az útikönyv kínálatából (ami egyébként meglehetősen bőséges köszönhetően annak hogy 1500 Ftért sikerült egy igen jó útikönyvet venni a vendegvaro.hu sorozatából, benne van minden ami kell, térképek, nyitvatartások leírások és a mérete is pont akkora hogy kényelmes legyen vinni) ezért inkább a Veszprémi Állatkert felé vettük az irányt. Ezt úgy gondoltuk hogy meg lehet nézni 3 óra alatt és nem maradunk le semmiről a vár meg ugye ráér majd holnap.

A recepciós útbaigazítása alapján 10 perc alatt gyalog oda is értünk a bejárathoz, út közben Mók kicsit sandán nézett a környező sötét felhőkre de mondtam neki hogy ne féljen, "Kittymók, azok ott biztosan elfelé mennek!" :D
Persze hogy nem lett igazam, mire a farkasokig elértünk jött a zuhé és beálltunk egy kis fedett helyre vagy 30-an.
Még a kapibarák is behúzódtak a csenevész bokrok levelei alá ami nagyon vicces volt, aki most maga elé képzeli a kapibarák mókás fejét amint lassan behúzódnak a levelek alá az érti mire gondolok.
Zita előzetes figyelmeztetésének köszönhetően tudtuk hogy keresnünk kell a tengerimalac várost amiről a teljes terület végigjárása után egy gondozótól megkérdezve kiderült hogy nem is Veszprémben van hanem Budapesten. El tudom képzelni mit gondolhatott: Na itt jönnek a pestiek aztán azt se tudják otthon mi van :D De azért köszönjük Zita egy élmény volt :D

Amúgy az állatok szépek voltak, az állapotok jobbak mint Kecskeméten vagy Győrött és az új szavanna rész egy jó nagy terület ahol az állatoknak biztos nincs helyhiányuk. Az egész állatkert sztárja számomra nem Döme az óriásmedve (erős második helyezett) és nem is a többi kisebb szőrös mindenféle volt hanem egy jól megtermett oroszlán asszonyság akiről már távolról látszott hogy biztosan ő a domináns mert ahhoz az alkathoz legalább kétszer annyit kell ennie mint a többieknek :)
A szavanna felé menet összefutottunk Árpiékkal (feleségével és négy gyerekével most Alsóörsről jöttek át), ők már visszafelé jöttek és még útba akarták venni a várat is ma, hát remélem jól sikerült a napjuk további része.
3 órányi gyaloglás után azért már rendesen ki voltunk fáradva, de még azért megnéztük a mocsári hiúzok etetését akik kezdetnek napos csibét kapnak egészben szőröstül bőröstül majd nagy darab pulykacombokat, ágakról lelógatva hogy küzdenik kelljen érte, valamint az ázsiai törpevidrák etetését se felejtsük el ahol már arra sem volt erőnk hogy felállva nézzük végig így nem sokat láttunk csak ahogy a húsdarabokat lopkodták egymástól.
Mire visszaértünk a Gizella Hotelbe (ez itt a reklám helye mert megérdemlik) már rendesen kimerültünk. A vacsora bőséges volt így most fent döglünk a szobában és élvezzük a távolságot a büdös és hangos Budapesttől.

UI: FarmVille-ben a paprikák learatva, Country Storyban minden meglocsolva, Pet Societyben Mr. Ptibbles végiglátogatta barátait úgyhogy lehet menni aludni :)