2009. december 6., vasárnap

Arriba Taqueria

Az olaszoknak szerencséjük van a pizzával, nagyon olcsón és könnyen előállítható és a világon mindenhol, mindenkinek az olaszok jutnak eszébe róla. (Igaz hogy az ilyen pizzáknak szinte közük sincs az eredeti olasz pizzához na de hagyjuk ezt) A mexikóiaknak már nincs ilyen nagy szerencséjük, nekik ott a burrito és barrátai (quesadilla és taquito ja és persze a taco) melyeknek előállítása szintén nem egy óriási költség de mivel pizzéria kb. minden 3. sarkon van a városban igazi taqueria pedig nagyon kevés ezért meg is kell fizetni a finomságokat rendesen. De ne gondoljuk hogy az árak annyira borzasztóak, és a menühöz kapott üdítős pohár újra is tölthető tehát ha egyszer egy kicsit másra vágyunk mint a szokásos junkfood az északamerikaiaktól akkor vegyük az irányt az egyetlen általam ismert taqueria felé és együnk egy kis mexikói gyorskaját. Minden elismerésem a helyé és a dolgozóké, olyan jót ettem ott hogy azóta is arra áhítozom bárcsak megint ott ehetnék. A saját burritom marhahúsos volt, zöldségekkel, babbal és rizzsel. Ez nagy szó mert én a rizst amúgy nem nagyon szeretem de ez isteni volt. Mók burritoja pedig csirkehúsos volt és a csípős szósz mellé Jalapeno paprikát is tartalmazott amitől szegénykém nem volt képes megenni, de hősiesen kitartott csak a paprikákat szedte ki, én meg avégén megettem amit már nem bírt, persze én is paprikák nélkül.

 Egyszóval mindenkinek ajánlott akit érdekel a mexikói ízvilág, biztos mi is visszatérünk még a jövőben talán többen is hogy még jobb legyen a hangulat. Jó étvágyat hozzá előre is!
 
Blogged with the Flock Browser

Nincsenek megjegyzések: